Blockchain

Niko Harju

Miten lohkoketjut muuttavat työhyvinvoinnin ja työkyvyn johtamista?

10.06.2019 Onnistunut työhyvinvoinnin ja työkyvyn johtaminen vaatii koko ekosysteemin eli työhyvinvoinnin toimijoiden yhteispeliä. Tämän haasteen äärellä ovat luonnollisesti niin työnantajat, työterveys kuin työeläkeyhtiötkin.

Kari Matinmikko

Lohkoketjut ja hajautetut tietokannat – Rakentamisen toimijoiden luottamuksen kivijalka

06.03.2019 Rakentamisen toimialalla sopimuksia ja kumppaneita riittää. Mutta miten eri toimijoiden kesken muodostetaan kaikkia osapuolia palveleva ekosysteemi ja miten lohkoketjuteknologia liittyy tähän? Lue Karin blogi ja tiedät!

CGI:n blogi - kirjoituksia eri asiantuntijoilta
CGI Suomen asiantuntijat

Lohkoketju kertoo tuotteesi alkuperän

03.07.2018 Haluatko yrityksesi erottuvan kilpailijoista? Lue, miten lohkoketjut auttavat paljastamaan brändin vastuullisuuden ja eettisyyden.

Tuomo Pursiainen

#uusibisnes lennättää sinut tekoälyn ja robotiikan maailmaan

27.04.2018 Tekoäly, robotiikka ja automatisaatio ovat sanoja, jotka ovat kaikkien huulilla. Tiedätkö sinä, mitä kaikkea niillä oikeasti voi tehdä ja millaisia mahdollisuuksia ne tarjoavat liiketoiminnalle? Keskusteluohjelma #uusibisnes avaa älykkään automaation toteutuksia ja tulevaisuudennäkymiä kaikille aiheista kiinnostuneille. Toukokuussa starttaa uusi keskusteluohjelma, jossa...

CGI:n blogi - kirjoituksia eri asiantuntijoilta
CGI Suomen asiantuntijat

Pieni sanakirja tekoälystä

29.11.2017 Tekoäly, älykäs automaatio ja robotiikka; AI, IA ja RPA… Vaikeilta kuulostavien termien merkitykset eivät ole aina selviä ammattilaisillekaan. Ota termit haltuun blogissa olevan sanaston avulla!